Poprawa potencji – naturalnie w 3 krokach

Zaburzenia erekcji to często występująca dolegliwość, która dziś dotyka mężczyzn w coraz młodszym wieku. Siedzący tryb życia, duża ilość stresu, alkohol i inne używki, w końcu niewłaściwa dieta – wszystko to wpływa negatywnie na naszą sprawność seksualną. Na szczęście istnieje wiele naturalnych sposobów, dzięki którym trwale i skutecznie, a przede wszystkim w bezpieczny sposób, podniesiesz swoją sprawność seksualną.

Po pierwsze: zmiana diety

Podstawą diety poprawiającej potencję są warzywa i owoce. Za najskuteczniejsze roślinne afrodyzjaki uważa się seler, pietruszkę, czosnek i owoc granatu. Do diety warto włączyć także produkty bogate w cynk i selen – czyli przede wszystkim owoce morza, a także pełnoziarniste pieczywo, brązowy ryż, orzechy czy ryby. Należy również zadbać o odpowiednią podaż białka. Seksualny apetyt pomogą nam wzmocnić odpowiednie przyprawy, takie jak cynamon, imbir, wanilia i kardamon, a spośród ziół – bazylia i ziele angielskie.

Po drugie: ćwiczenia

Aktywność fizyczna wpływa dobroczynnie na funkcjonowanie całego organizmu, w tym również na naszą sprawność seksualną. Ćwiczenia aerobowe, takie jak pływanie, jogging czy szybki marsz, w znaczący sposób poprawiają przepływ krwi, wpływając tym samym na wydłużenie erekcji. Należy pamiętać, by ćwiczenia wykonywać regularnie, ale niewskazane jest nadmierne forsowanie organizmu.

Po trzecie: mięśnie Kegla

Poza wspomnianą wyżej standardową aktywnością fizyczną, warto poświęcić trochę czasu na codzienny trening mięśni Kegla. Najprostszy wariant to po prostu ich naprzemienne zaciskanie i rozluźnianie. Już po 2-3 tygodniach systematycznych ćwiczeń, powinniśmy zauważyć pierwsze efekty.

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *